Ogłoszenie nr 6785 - 2017
z dnia 2017-01-12 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352307-2016 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Kultury Zagłębia, krajowy numer identyfikacyjny
24081540800000, ul.
Plac Wolności
1,
41300
Dąbrowa Górnicza, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 622 061, faks
322 622 603, e-mail
sekretariat@palac.art.pl
Adres strony internetowej (URL): www.palac.art.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne: www.palac.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Pałacu Kultury Zagłębia:
Zadanie I. Wielofunkcyjnej zapory sieciowej UTM wraz z przeszkoleniem pracowników i 3 - letnią aktualizacją
Zadanie II. Sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i peryferiami
Zadanie III. Sprzętu multimedialnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
2053/DZP/2016 II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem
zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu UTM, komputerowego i
multimedialnego.
2 Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe
(nieużywane), które nie były przedmiotem wystaw i prezentacji, wolne od
wad fizycznych (w tym konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i
prawnych oraz powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania
prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń
3 Przedmiot zamówienia, o którym mowa w punkcie 3.3.1 został szczegółowo
określony w Załącznikach Nr 1/I; 1/II; 1/III;– Specyfikacji technicznej
4 Rozwiązania równoważne
- Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub
szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane
przez konkretnego Wykonawcę, są uzasadnione specyfiką przedmiotu
zamówienia, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”
- Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu
zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
- Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod
względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w
szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od
założonych w niniejszej SIWZ.
- Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych
ofert.
5 Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą certyfikaty zgodności z
dyrektywami bezpieczeństwa CE dla zaproponowanego sprzętu lub
Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z
dyrektywami Unii Europejskiej.
6 Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp „jeżeli złożono ofertę, której
wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego
zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu
oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi
przepisami. Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego, czy
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa
lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich
wartość bez kwoty podatku”
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
30233000-1 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Zadanie I. Wielofunkcyjnej zapory sieciowej UTM wraz z przeszkoleniem pracowników i 3 - letnią aktualizacją |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30413.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
E- Direct Cloud Solution Sp. z o.o.,
,
ul. Odrowąża 15,
03-310,
Warszawa , kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37407.99 Oferta z najniższą ceną/kosztem 37407.99 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39384.85 Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: Zadanie II. Sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i peryferiami |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT233931.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Systemów Komputerowych Maćkowski Jakub,
,
ul. Królowej Jadwigi 23,
41-300,
Dąbrowa Górnicza , kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 265434.33 Oferta z najniższą ceną/kosztem 265434.33 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277083.58 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3
| NAZWA: Zadanie III. Sprzętu multimedialnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67178.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Systemów Komputerowych ,
,
ul. Królowej Jadwigi 23,
41-300,
Dąbrowa Górnicza , kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 82628.94 Oferta z najniższą ceną/kosztem 82628.94 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94639.89 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|